HR Operations Employee
Fulltime
HR / Recruitment
MBO
Midden Limburg
Organiseer en coördineer als HR Operations Employee de perfecte onboarding voor onze nieuwe medewerkers!
Wat ga je doen?
- Begeleiden van nieuwe medewerkers bij aankomst in Nederland en verstrekken van informatie over formaliteiten, huisvesting, regels en transport
- Zorgen voor volledige en ondertekende documentatie en uitgifte van benodigde bedrijfsmiddelen
- Fungeren als vraagbaak via telefoon en e-mail en zorgen voor nauwkeurige dossieropbouw in het payroll systeem
- Beheren en opstellen van arbeidscontracten en registratie en opvolging van ziektegevallen
- Administratieve afhandeling van instroom, doorstroom en uitstroom
- Bijwerken van HR-gerelateerde informatie en reviewen van onboarding documenten
Wat krijg je?
- Bij een match: een rechtstreeks dienstverband bij onze opdrachtgever
- Een divers en verantwoordelijk takenpakket in een professionele en moderne omgeving
- Een gedreven team en prettige collega’s
- Werktijden variërend tussen 08.00 en 18.00 uur (van 08.00 tot 16.30 uur of van 09.30 tot 18.00 uur)
Wat neem je mee?
- Een MBO+ werk- en denkniveau
- Een aantal jaren werkervaring binnen HR-administratie
- Bij voorkeur kennis van de uitzendbranche
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Bij voorkeur goede beheersing van een vreemde taal, zoals de Poolse taal
- Uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden
- Goede communicatieve vaardigheden en een positieve drive
- Bereidheid om eens per 4 weken een weekend bereikbaarheidsdienst te draaien
En nu?
Heb je nog vragen over deze uitdagende functie? Bel dan gerust 0495-700203. Zie jij jezelf al werken in deze professionele organisatie? Stuur dan jouw actuele CV naar info@helderpersoneelsmanagement.nl
Startdatum : Z.s.m.
Regio : Midden-Limburg
Uren : 40
Dienstverband : Structureel