Maak kennis met
Dit doe ik bij Helder!
Als Back Office medewerker ondersteun ik bij alle processen zodat de interne organisatie en processen soepel verlopen. Ik ben o.a. verantwoordelijk voor de personeelsadministratie, urenverwerking en facturatie. Administratie is namelijk het hart van iedere organisatie. Ik maak dat hart graag kloppend. Ik zorg graag voor de puntjes op de i.
“Doen wat je belooft” is een uitdrukking die uitstekend bij mij past.
Dit doe ik in mijn vrije tijd
Ik vind het heerlijk om in mijn vrije tijd te wandelen, te genieten van een drankje in het zonnetje, of heerlijk met een kopje thee te Netflixen op de bank onder een dekentje. Maar van een dagje shoppen met mijn ouders of vriendinnen kan ik ook echt genieten, evenals van het spelen van een gezelschapsspel met mijn gezin en/of vrienden.
Anneke Aarts – Back office medewerker – werkzaam bij Helder! sinds 2017